مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 10:172022-04-20اجتماعي

فارس من| 30 سال، به مطالبه این مردم توجه نشده است


در این گزارش مطالبات 30 ساله مردم منطقه بیرگان که با احداث سد و اجرای تونل سوم کوهرنگ دچار مشکلات زیادی شده اند روایت شده است.

- عدم پاسخگویی دستگاه های اجرایی به مطالبات مردم مهراب فرجی یکی از اعضای شورای منطقه بیرگان در گفت وگو با خبرنگار فارس گفت: در 26 روستای منطقه بیرگان، تنها چهار روستا دهیاری دارند و در بقیه روستاها نمی توان یک متر لوله کشی آب شرب را حتی مشاهده کرد و همچنین در صورت قطع برق کسی پاسخگوی این مردم نیست.

فرجی با بیان اینکه عملا راه ارتباطی روستاها در زمستان مسدود می شود و اگر ماشینی در منطقه در پشت برف بماند باید منتظر باشد تا جرثقیل آن را خارج کند، گفت: کسی مسؤولیت تامین برق، آب و گاز و مدرسه و سایر خدمات را برای مردم این منطقه نمی پذیرد و مسؤولان استانی آب منطقه ای اصفهان را ملزم به تامین می دانند و شرکت آب منطقه ای مسؤولان استانی را.

عضو شورای روستای دزک آباد بیرگان با بیان اینکه شرکت آب منطقه ای استان مجاور به علت در حریم قرار گرفتن اراضی این روستاها در سد و تونل بیرگان اجازه هیچ گونه کار را به اهالی این منطقه نمی دهد، خاطرنشان کرد: بحث تملک این اراضی سال ها بلاتکلیف مانده است و مردم این منطقه به دلیل این موضوع اجازه خرید، فروش و ساخت و ساز ندارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| 30 سال، به مطالبه این مردم توجه نشده است

فارس من| 30 سال، به مطالبه این مردم توجه نشده است